تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1400
نوشته شده توسط : دانتل

ورود به مدارس نمونه دولتی تحت شرایط خاصی صورت می‌گیرد به طوری که در مقطع ششم داوطلبان بایستی با مراجعه حضوری و پذیرش براساس سوابق تحصیلی ه یکی از این مدارس مراجعه کنند و در جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی خود اقدام کنند. در مقطع دهم نیز با شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم و کسب قبولی در این آزمون وارد این مدارس شوند. در راستای همین توضیحات و به منظور راهنمایی بیشتر متقاضیان تحصیل در مدارس نمونه دولتی، در ادامه این مطالب اطلاعاتی پیرامون زمان و تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401 ارائه کرده ایم.

منبع: تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1400

 

تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم همانند سال‌های گذشته برگزار می‌گردد و داوطلبان باید در زمان های مقرر و از طریق سایت های مربوطه در این آزمون ثبت نام کنند و در جلسه آزمون حضور داشته باشند.در سالهای گذشته زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی در تابستان بود که امسال نیز طبق آخرین اخبار، این آزمون در روز جمعه مورخ 18 تیرماه سال 1400 برگزار خواهد شد. بهتر است داوطلبان و متقاضیان تحصیل در این مدارس در روزهای نزدیک به برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

 

زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 18 تیر ماه 1400 ساهت 9 صبح می باشد.

 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1400

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 در یک بازه زمانی چند روزه تا هفته پیش از برگزاری، از طریق سایت های ثبت نام آزمون نمونه دولتی هر استان قابل دریافت است. 

 

با توجه به تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی انتظار می رود در تاریخ 13 تیر 1400 کارت ورود به جلسه منتشر شود و داوطلبان قادر به دریافت آن باشند.

 

در کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401 اطلاعاتی شامل زمان برگزازی آزمون، محل برگزازی آزمون، شماره داوطلبی، مشخصات فردی، عکس داوطلب، مدرسه تحصیل، رشته مورد تقاضا، اولویت انتخاب مدارس و نشانی دقیق حوزه امتحانی درج شده است.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1400

تمامی متقاضیان که قصد دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 و شرکت در آزمون را دارند، کافی است طبق مراحل نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی ، کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کنند. ممکن است مراحل دریافت کارت ورود به جلسه در سایت های مختلف کمی متفاوت باشد اما روند کلی دریافت این کارت طبق مراحل زیر می‌باشد.

1️⃣ تمامی مراحل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی از طریق سایتهای استانی انجام می‌شود، بنابراین داوطلبان بایستی پس در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم، به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

2️⃣ در صفحه باز شده بایستی”  کد ملی داوطلب ” و اطلاعات خواسته شده را وارد کنند تا بتوانند وارد سامانه شوند.

3️⃣ بر روی لینک فعال ” دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ” کلیک کرده و کارت خود را دریافت کنند.

 

تمامی داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 باید از کارت ورود به جلسه خود پرینت تهیه کنند و روز برگزاری آزمون همراه خود داشته باشند، چرا که از الزامات ورود به جلسه آزمون می‌باشد.

 

 

رفع نقص کارت ورود به جلسه

یک بازه زمانی چند روزه پیش از برگزاری آزمون نمونه دولتی برای دریافت کارت ورود با جلسه خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم متقاضیان  در روزهای ابتدایی کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401، خود را از سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان محل سکونت خود دریافت کنند، تا در صورتی که در کارت و اطلاعاتشان مغایرتی وجود داشت، زمان کافی برای رفع و تصحیح داشته باشند.

چنانچه اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 مربوط به داوطلبی با اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی او  مغایرت داشته باشد از ورود او به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد، بنابراین بهتر است اگر داوطلبی متوجه اشتباه سیستمی در کارت ورود به جلسه خود شد، سریعا قبل از روز برگزاری آزمون نسبت به رفع نقص آن اقدام کند.

 

تاریخ اعلام نتایج نمونه دولتی 1400 | برگزاری آزمون 

نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم پس از گذشت یک بازه زمانی 10 تا 15 روز پس از برگزاری آزمون از سایتهای ثبت نام آزمون نمونه دولتی منتشر می‌گردد. داوطلبانی که طبق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 موفق به کسب قبولی در مدرسه موردنظرشان شده اند، بایستی در تاریخ های مقرر برای ثبت نام در مدرسه موردنظر اقدام کنند.

تاکنون زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401از سوی هیچ سایتی اعلام نشده است. همچنین زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم نیز برای هر استان متفاوت می‌باشد، به محض دریافت اخبار جدید، مطالب این قسمت نیز بروزرسانی شده و تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را قرار خواهیم داد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

بخوانید: نتایج آزمون نمونه دولتی 1400

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

منبع: تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1400




:: برچسب‌ها: تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: